skip to main
|
skip to sidebar
onsdag 29. oktober 2008
Min første periode i Skien
Caroline sitter å leser i en av bøkene i "bok-kroken" min, under et besøk en gang midt i perioden jeg bodde i Skien.
Caroline hadde med seg et reisefølge bestående av Kjetil, Alex og Arne. Her er vi på vei ned mot Skien by.
Her har Kjetil tatt bilde ut av det ene stuevinduet mitt, mot min nærmeste nabo.
Arne fant det veldig interessant å kose på min seng under oppholdet.
Et bilde av hele stua. Døra til høyre leder videre inn på kjøkkenet.
Stua fra vinkelen ut fra kjøkkenet. Rommet bak buen er soverommet mitt.
Et hvitt, koselig og lyst kjøkken.
Slik ser det skrekkslagne huset ut utenpå:)
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Om meg
Øyvind
Frogner, Akershus, Norway
Vis hele profilen min
Bloggarkiv
▼
2008
(1)
▼
oktober
(1)
Min første periode i Skien